Działania marki na Facebooku to nie tylko publikowanie treści, ale również aktywna komunikacja z fanami – zarówno w komentarzach pod postami, jak i w formie wiadomości prywatnej. Nie tak dawno Facebook postanowił wyróżnić strony najszybciej odpowiadające na wiadomości od fanów. W ramach tej akcji profilowi marki, która odpowiada na 90% wiadomości w mniej niż 5 minut od jej otrzymania, jest przyznawana odznaka szybko reagującego fanpage’a.
Tym razem portal Marka Zuckerberga poszedł za ciosem i – jak zapowiada – już w przeciągu najbliższych tygodni dla wyróżnionych fanpages ma zostać uruchomiona funkcja umożliwiająca skontaktowanie się za pomocą wiadomości prywatnej pomiędzy adminem, a fanem. Do tej pory taka możliwość istniała tylko w przypadku, kiedy to fan jako pierwszy wysłał wiadomość do fanpage’a. Od momentu wcielenia funkcji w życie to admin fanpage’a będzie mógł rozpocząć konwersację jako pierwszy.
Jakie to daje możliwości? m. in. informowanie fanów o wygranej w konkursie, czy dostępności specyficznego produktu w sklepie.
Więcej informacji (eng): http://on.fb.me/1TXp09s