„Uwielbiam wypełniać formularze!” brzmi jak zdanie z cyklu „Czego nigdy nie usłyszysz od użytkownika”. Facebook jest świadomy potrzeb swoich klientów, dlatego postanowił wcielić do testów nowy format reklamowy Facebook Lead Ads. Dzięki nim użytkownik dwoma kliknięciami będzie mógł zapisać się np. do otrzymywania newslettera od interesującej go firmy. Dane mailingowe zostaną pobrane automatycznie z konta Facebook i przekazane firmie zgodnie z polityką prywatności. Reklamy mają się wyświetlać tylko na urządzeniach mobilnych – użytkownikom desktopów pozostaje zatem mozolne wypełnianie formularzy rejestracyjnych.
Do udziału w testach zastało zaproszone tylko kilka największych agencji działających na rynku amerykańskim. Pozostaje tylko być cierpliwym i czekać, aż funkcjonalność obejmie swoim zasięgiem cały portal.
proste, skuteczne i oszczędza czas, raczej się przyjmie :)
Hej,
Bardzo przydatny wpis, w końcu konkretnie opisane bez owijania w bawełnę. Czekam na kolejne wpisy.
Pozdrawiam
Martynka
Co oznacza: Dane mailingowe zostaną pobrane automatycznie z konta Facebook i przekazane firmie zgodnie z polityką prywatności. ?? Nie można pobrać tych danych naprzykład do pliku csv ?