Jak założyć e-sklep i jaką bramkę płatniczą wybrać?

0
175

Blog_WeNet_bramka_platnicza

Czy wiesz, że już 77% internautów kupuje w sieci? Polski rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Właściciele biznesów coraz chętniej rozszerzają swoją działalność o sprzedaż w Internecie. Myślisz o założeniu sklepu internetowego? Sprawdź, co musisz wiedzieć. Dowiedz się, co zyskasz, jeśli skorzystasz z oferty WeNet oraz integracji sklepu online z bramką płatniczą eService.

Dlaczego warto sprzedawać w sieci?

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w błyskawicznym tempie. Według prognoz do 2026 roku osiągnie on wartość 162 mld zł. Powstaje coraz więcej e-sklepów. Tylko w pierwszym kwartale 2021 roku uruchomiono 3,4 tys. nowych sklepów internetowych[1].

Dynamiczny rozwój handlu online spowodowany jest zmianami przyzwyczajeń zakupowych konsumentów. Coraz chętniej robią oni zakupy w sieci, gdyż jest to szybkie i wygodne. Jak się okazuje, odsetek Polaków, którzy kupują w Internecie wzrósł w stosunku do ubiegłego roku o 4 punkty procentowe. Według tegorocznego raportu E-commerce w Polsce już 77% internautów robi zakupy online[2].

Przytoczone dane dają jednoznaczną odpowiedź na pytanie, czy warto poszerzyć swoją działalność o sprzedaż w sieci i docierać do klientów online. Oczywiście, że warto. Pamiętaj, że gorącym trendem jest też wzrost znaczenia omnichannel. Właściciele biznesów chcą docierać do klientów za pomocą różnych kanałów, zarówno offline, jak i online. Obecnie na rynku zaczynają liczyć się firmy, które potrafią dostosować się do zmian i idą z duchem czasu.

Jak stworzyć e-sklep?

Chcesz założyć swój sklep internetowy i zdobywać nowych klientów? Potrzebne są Ci chwytliwa i łatwa do zapamiętania domena oraz dobry hosting, który zapewni bezawaryjne i szybkie działanie sklepu. Aby móc w ogóle uruchomić sklep online, niezbędna jest też platforma e-commerce. Najpopularniejszą platformą w Polsce jest PrestaShop, która wyprzedza w rankingu WooCommerce i Shoper[3].

Jeśli wydaje Ci się to zbyt skomplikowane i nie znasz się na kwestiach technicznych, nawiąż współpracę ze specjalistami WeNet. Doradcy Internetowi zapewnią Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby sprzedawać w sieci. Domena, hosting, platforma e-commerce – wszystko to dostaniesz w pakiecie. Profesjonaliści stworzą e-sklep dopasowany do Twoich potrzeb.

Wymienione elementy to oczywiście nie wszystko. Kolejną ważną kwestią jest wybór odpowiedniej bramki płatniczej oraz form płatności. Bez tego przecież klienci nie będą mogli robić zakupów w Twoim e-sklepie.

 

Stworzymy dla Ciebie profesjonalny e-sklep, który przyciągnie klientów i będzie generował zyski. Sprawdź >>

 

Jaką bramkę płatniczą wybrać?

Bramka płatnicza to miejsce, w którym odbywa się ostatni etap procesu zakupowego. Klient e-sklepu zgodnie ze swoimi preferencjami wybiera formę płatności i dokonuje transakcji. Ważne jest, aby miał on szeroki wybór metod płatności, oraz aby zakupy były dla niego szybkie i bezpieczne.

Na co właściciele sklepów internetowych zwracają głównie uwagę podczas wyboru bramki płatniczej? Otóż na:

  • wysokość prowizji za transakcje,
  • szybkość wpłynięcia przelewu na rachunek sprzedawcy i koszt przelewu,
  • dostęp do danych transakcyjnych, panel sprzedawcy,
  • możliwość sprzedaży na innych rynkach (metody płatności, rodzaje walut, język bramek),
  • integracja z platformami sprzedażowymi,
  • sprzedaż w wielu kanałach,
  • bezpieczeństwo transakcji.

Jedną z najpopularniejszych bramek płatniczych jest eService – firma, która od ponad 20 lat buduje cyfrowy świat płatności bezgotówkowych. Zapewnia wygodne rozwiązanie dla e-sklepów, a klientom gwarantuje szybkie i bezpieczne zakupy. Właściciel sklepu internetowego otrzymuje sprawną realizację transakcji, szybki i bezpłatny dostęp do środków, a także kompleksową obsługę płatności bezgotówkowych dla wszystkich kanałów sprzedaży. Klienci sklepu mogą zaś wybierać spośród ulubionych metod płatności.

Współpraca WeNet z eService – co zyskujesz?

Agencja marketingowa WeNet nawiązała współpracę z firmą eService, największym polskim agentem rozliczeniowym i największym operatorem płatności elektronicznych w Europie Środkowej, który od ponad 20 lat buduje cyfrowy świat płatności bezgotówkowych. Dzięki współpracy klient nie kupuje wyłącznie samego oprogramowania sklepu online czy samej bramki płatniczej. Otrzymuje e-sklep z możliwością sprzedaży produktów lub usług i przyjmowania płatności online.autoryzowany_partner_logo

Oto co zyskujesz, jeśli zdecydujesz się skorzystać z oferty:

  • nowoczesny sklep internetowy Premium eShop,
  • płatności online przez 2 miesiące za darmo*, brak opłaty stałej od transakcji,
  • brak opłaty aktywacyjnej i dodatkowych kosztów integracji,
  • abonament 0 zł,
  • darmowe zwroty i wypłata środków na konto,
  • bezpłatny dostęp do panelu administracyjnego,
  • pieniądze ze sprzedaży są przelewane już następnego dnia,
  • globalny zasięg i możliwość sprzedaży na różnych rynkach. Przyjmowanie płatności w kilkunastu walutach – możliwość prowadzenia transakcji z klientami na całym świecie.

 

* Szczegółowa oferta u operatora eService. Ostateczny poziom opłat i warunki płatności obowiązują zgodnie z umową zawartą z eService.

 

O czym warto pamiętać przy zakładaniu e-sklepu?

Budowę sklepu internetowego należy zlecić profesjonalistom. Skuteczny e-sklep powinien bowiem być zgodny z obecnymi trendami na rynku i spełniać jego wymagania. Aby przyciągał klientów i przynosił zyski, musi być też przede wszystkim:

  • wygodny, funkcjonalny i intuicyjny dla użytkownika,
  • responsywny – dopasowany do wielkości każdego ekranu, dostępny na urządzeniach mobilnych,
  • szybki w obsłudze,
  • estetyczny i przejrzysty – design dopasowany do branży i grupy docelowej,
  • bezpieczny – powinien mieć wdrożony certyfikat SSL, który szyfruje przesyłane dane, takie jak numery kart kredytowych, hasła, loginy itd.

Ponadto, zakładając własny sklep internetowy, warto myśleć przyszłościowo i mieć na uwadze rozwój biznesu. Planujesz sprzedaż na wielu rynkach? Dzięki płatnościom online eService będziesz mieć możliwość przyjmowania płatności w kilkunastu walutach, a bramka będzie dostępna w kilkunastu wersjach językowych. Pozwoli to na dotarcie do klientów niemal na całym świecie.

Pamiętaj też o omnichannel, czyli integracji wielu kanałów sprzedaży. Jest to bardzo ważne, jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji i odnieść sukces. Zapewnij kompleksową obsługę płatności dla wszystkich kanałów. Z eService możesz sprzedawać w sklepie online, w aplikacji mobilnej, ale również w sklepach stacjonarnych (terminale płatnicze).

Jesteś zainteresowany ofertą eService? Wypełnij formularz kontaktowy.

 

Źródła:

[1]     8 wykresów o polskim rynku e-commerce, które warto zobaczyć

[2]     Raport E-commerce w Polsce 2021

[3]     Built With

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here