Facebook zmniejszy rozmiar postów reklamowych dla promocji na urządzeniach mobilnych

0
2805

Facebook_zmniejszy_rozmiar_postow_reklamowych_dla_promocji_na_urzadzeniach_mobilnych

W lipcu tego roku, Facebook poinformował reklamodawców o tym, że od 19 sierpnia wejdą w życie zmiany, związane z proporcjami tekstu i formatem postów, które promowane będą na urządzeniach mobilnych. Już za dwa tygodnie, posty na stronie i reklamy na telefonach komórkowych będą dopasowane do nowego wyglądu Facebooka, który został wprowadzony na początku tego roku.

Posty na urządzeniach mobilnych będą coraz mniejsze

Od 19 sierpnia liczba widocznego dla użytkowników tekstu w poście zmniejszy się z siedmiu wierszy do trzech. Aby przeczytać post do końca, użytkownik będzie musiał wcisnąć przycisk „Czytaj więcej”.

Facebook_zmniejszy_rozmiar_postow_reklamowych_dla_promocji_na_urzadzeniach_mobilnych

Zmniejszy się również maksymalny dozwolony rozmiar dla zdjęć i filmów (bez linków) dla publikacji w sieci społecznościowej. Proporcje multimediów – wyrażone ilorazem długości obrazu do jego wysokości – zmniejszą się do 4:5 zamiast dotychczasowych 2:3 dla urządzeń mobilnych. Media, których proporcja będzie dłuższa niż 4:5, zostaną częściowo ukryte w News Feedzie użytkownika.

Dzięki tej zmianie Facebook upraszcza formaty oraz poprawia spójność i ogólny wygląd dla użytkowników, którzy korzystają z Social Media na smartfonach. Powyższe zmiany także sprawią, że posty będą krótsze, a reklamy, skierowane na kanały aktualności Facebooka i Instagrama, bardziej efektywne.

Nowe wezwanie do działania
5/5 - (3 votes)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here