Zadaj pytanie w InstaStories, IGTV i inne nowości na Instagramie!

0
5760

Zadaj pytanie w InstaStories, IGTV i inne nowości na Instagramie!

Zadaj pytanie w InstaStories

W InstaStories została dodana funkcja zadawania pytań. Dzięki niej subskrybenci mogą zadawać właścicielowi konta pytania na tematy, którymi są zainteresowani. Instagram wdrożył ciekawe i wygodne rozwiązanie w postaci naklejki z polem do wprowadzania tekstu, dzięki której autor profilu może np. poprosić swoich subskrybentów o zamieszczanie pytań. Jest to szczególnie popularne obecnie wśród blogerów, youtuberów w formie Q&A (questions and answers). Wszystkie pytania zostają zebrane na osobnej liście pod opowieścią (Story). Właściciel konta może udzielić na nie odpowiedzi w nowych relacjach InstaStories, odnosząc się do tego konkretnego pytania za pomocą screenu. Na każde zagadnienie trzeba będzie odpowiedzieć robiąc osobną publikację – dzięki czemu programiści chcą zwiększyć aktywność użytkowników na Instagramie. Wiadomo, że funkcja już działa na platformach iOS oraz Android.

Połączenia wideo

Nieco wcześniej, użytkowników serwisu społecznościowego Instagram poinformowano o dodaniu nowej funkcji – połączenia wideo. Dzięki niej użytkownicy sieci społecznościowej mogą komunikować się za pomocą wideo na iOS i Androidzie.

Po wdrożeniu tej funkcjonalności, instagramowicz może korzystać z wideo-czatu, jednocześnie wykonując inne zadania w aplikacji. W jednym połączeniu może uczestniczyć maksymalnie do czterech użytkowników.

Przeczytaj również:  Jak dobierać hashtagi na Instagramie? Triki, dzięki którym zwiększysz zasięgi

Kanały tematyczne

Wiadomo również, że w zakładce wyszukiwania pojawiły się kanały tematyczne, dzięki którym można w łatwy sposób znaleźć żądane posty według osobistych zainteresowań.

IGTV

Jeszcze parę tygodni temu Instagram poinformował wszystkich o wprowadzeniu nowej platformy dla publikacji wideo IGTV (skrót od Instagram TV), w której można umieszczać wideo o długości nawet do godziny. W taki sposób Instagram może w przyszłości stać się poważnym konkurentem innego serwisu, dominującego dla filmów wideo – YouTube. Twórcy podkreślają, że nowa platforma IGTV została stworzona w celu zaspokojenia potrzeb odbiorców. Do chwili obecnej, prawie 80 procent rynku światowego stanowią użytkownicy, którzy oglądają wideo za pośrednictwem smartfonów. Taki też cel przyświecał twórcom nowej fukncjonalności – zwiększenie czasu, który poświęcamy na oglądanie filmów z urządzeń mobilnych. Warto dodać, że wideo publikowane na IGTV mają na tę chwilę pewne ograniczenia wynikające z właściwości smartfonów, dlatego powinny być one nagrywane w pionie.

 

Artykuł powstał przy współpracy z Karoliną Zemłą

Nowe wezwanie do działania
5/5 - (3 votes)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here