Strona WWW to w dzisiejszych czasach zarówno pierwsza linia kontaktu, miejsce, w którym zapada decyzja czy użytkownik „idzie dalej” – i z leada może stać się Twoim klientem, albo może podnieść Ci współczynnik odrzuceń, ponieważ uznał Twój serwis za nieatrakcyjny, trudny, niepowiązany z tematem czy zwyczajnie coś poszło nie tak z technicznego punktu widzenia.
Serwis internetowy to także swoisty kręgosłup działań z obszaru marketingu zintegrowanego – to wokół witryny właśnie kręci się cała karuzela działań: SEO, SEM, Social Media, PPC (Reklamy w Google), link building i wiele innych. Dlatego tak ważnym jest, aby Twoja strona była jakościowa, zoptymalizowana do aktualnych wymogów wyszukiwarki Google, dobrze się wyświetlała (zarówno na komputerach stacjonarnych jak i na urządzeniach mobilnych – responsywność!) i była przyjazna zarówno użytkownikowi jak i robotom wyszukiwarki.
Poprawny, jakościowy, responsywny i zoptymalizowany serwis internetowy to otwarte drzwi do wydajnego marketingu w sieci. Jeśli Twoja strona niedomaga na którejś płaszczyźnie, może się okazać że środki i praca, które inwestujesz np. w Google Ads czy SEO nie przyniosą takiego efektu, jaki byłby dla Ciebie satysfakcjonujący.
Na naszym blogu będziemy rozkładać strony WWW na czynniki pierwsze, będziemy pisać o najnowszych trendach i dzielić się swoimi doświadczeniami. Sprawdź, o czym należy pamiętać projektując wydajny, jakościowy serwis WWW.