Trafił się nam gastronomiczny miesiąc. Tym razem będzie: smacznie, smacznie i jeszcze raz smacznie. A żeby uchylić rąbka tajemnicy, dodamy, że japońsko, wegańsko i włosko. W zestawieniu – jak zawsze – znalazły się 3 strony internetowe, a uzyskały podium dzięki decyzji jurorów, którzy oceniali:
Ogólne wrażenie – pierwsze odczucia po zobaczeniu strony głównej.
Design – jakość grafik, kolorystyka i dopasowanie szablonu do branży.
Copywriting – teksty na stronie, czy są skuteczne, poprawne i atrakcyjne.
User Experience (UX) – doświadczenie użytkownika podczas korzystania ze strony WWW.
Sprawdzaj realizacje webmasterów i znajdź inspiracje dla swojego biznesu.
Najlepsze realizacje stron WWW – listopad
Poznajmy listopadowych zwycięzców!
Miejsce 1
Ostra Kreweta – Legionowo – restauracja Miłośnicy kuchni japońskiej, którzy akurat zgłodnieli w Legionowie i okolicach powinni koniecznie zgłosić się do świeżo powstałego lokalu o jakże konkretnej nazwie – Ostra Kreweta. W karcie kolorowe i smaczne sushi, ciepły Ramen, jak również owoce morze i rzecz jasna tytułowe krewetki. Twórcy witryny bez wątpienia wiedzieli, że najpierw jemy wzrokiem. Dlatego strona główna wita gości apetycznymi zdjęciami w eleganckiej ciemnej oprawie. Jednak to nie design urzekł jury najbardziej. Na największe oklaski zdaniem oceniających zasłużyły wrażenia z korzystania ze strony, czyli User Experience.
Vege Quchnia – Opole – restauracja Śniadania i obiady w wersji vege? Brzmi smacznie? Właściciele restauracji Vege Quchnia zapraszają swoich klientów na kulinarną podróż. Trasa zaczyna się od bajgli, bagietek i omletów, aby zaprowadzić smakoszy do bezmięsnych burgerów, kotletów czy pożywnych zup. Mapa strony jest równie atrakcyjna i przejrzysta. Są tu najważniejsze informacje o firmie, kluczowe punkty menu wraz z cenami, a także bogata galeria prezentująca lokal i jego specjały. W zakładce „Kontakt” znajdziemy różne możliwości komunikacji z firmą i szczegóły dotyczące godzin otwarcia.
Miejsce 3
Terranostra – Miejsce Piastowe – restauracja Właściciel tej włoskiej restauracji spędził w słonecznej Italii ćwierć wieku, żeby uczyć się sztuki kulinarnej od najlepszych. W 2018 roku założył restaurację w Polsce i od tej pory na rodzimej ziemi serwuje rodakom m.in. makarony i pizze. Ofertę firmy prezentuje na nowoczesnej stronie internetowej. Czerń gra tu z czerwienią wśród zdjęć, które tylko podkręcają apetyt. Dla tych, którzy nie mają możliwości wybrać się do lokalu, pozostaje skorzystanie z zakładki „Zamów online” i wybór czegoś na ząb z bogatego menu restauracji. Sprawdź także: Jaka powinna być strona internetowa firmy?Ranking stron internetowych – październik.